ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΧΗ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΡΡΙΚΝΩΘΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

 

Συνάδελφοι και συναδέλφισσες, στην ίδια γραμμή με την οποία ο σύλλογός μας κινήθηκε στις συναντήσεις που είχε με τους συναδέλφους Διευθυντές/ντριες των Σχολείων και προϊσταμένες των νηπιαγωγείων, ενημερώνει όλους τους συναδέλφους ότι η μάχη για την υπεράσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων όλων των παιδιών, των εκπαιδευτικών δομών και των θέσεων εργασίας σε κάθε Δημοτικό και Νηπιαγωγείο συνεχίζεται.

Παλεύουμε συλλογικά και σε κάθε σχολική μονάδα ξεχωριστά:

Α) Να γράψουμε όλα τα παιδιά που επιθυμούν στο ολοήμερο. Η εγκύκλιος που ήρθε τόσο για τα δημοτικά όσο για τα νηπιαγωγεία αναπαράγει τα περσινά δεδομένα και αποκλείει χιλιάδες παιδιά από γονείς μακροχρόνια ανέργους, γονείς της περιστασιακής και μαύρης εργασίας, γονείς μετανάστες, κ.α.  Εμείς έχουμε συλλογική κατεύθυνση και συνδικαλιστική κάλυψη από το σύλλογο και τον κλάδο να πάρουμε – και θα πάρουμε- τις αιτήσεις εγγραφής στο ολοήμερο από όλα τα παιδιά που επιθυμούν και δηλώνουν πως το έχουν ανάγκη και θα απαιτήσουμε από τη Διεύθυνση να τις κάνει δεκτές, όπως και πέρσι.

Ο σύλλογος «Μ. Παπαμαύρος», με βάση και την έκδοση εγκυκλίου και για τα Δημοτικά και για τα Νηπιαγωγεία, στην ίδια γραμμή της συνεχούς πίεσης για να σπάσει ο απαράδεκτος αποκλεισμός των εγγραφών και οι συνέπειές του, καλεί τους συναδέλφους Διευθυντές και τους συλλόγους διδασκόντων να ενθαρρύνουν και να ενημερώσουν με κάθε τρόπο όλους τους γονείς που επιθυμούν, να καταθέσουν αίτηση εγγραφής για τις δομές του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου και Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Β) Να μη συναινέσουμε στην σύμπτυξη κανενός τμήματος που έχει παιδιά με αναπηρίες και διαγνώσεις κατ΄εφαρμογή των νέων διατάξεων με τις οποίες επιχειρούνται περικοπές. Σε κάθε τέτοια απόπειρα, ενόχληση ή εντολή από τη Διεύθυνση ενημερώνουμε τα συλλογικά όργανα και τους γονείς, για να οργανώσουμε συντονισμένη παρέμβαση και ό,τι άλλο χρειαστεί για την αποτροπή κάθε τέτοιας εξέλιξης.

Γ) Στα πλαίσια και της θέσης της μαχόμενης εκπαίδευσης για φοίτηση όλων των προσφυγόπουλων στην πρωινή ζώνη των σχολείων, όπως έχουν δικαίωμα, να ζητήσουμε και να απαιτήσουμε με αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων την ίδρυση ολιγομελών τάξεων υποδοχής σε κάθε σχολείο που φοιτούν αυτά τα παιδιά, με το απαραίτητο εκπαιδευτικό , επιστημονικό και βοηθητικό προσωπικό, ακόμα κι αν υπολείπονται τυπικά του αριθμού 9 που προβλέπουν οι διατάξεις, σημειώνοντας πως οι διατάξεις αυτές αφορούν τα παιδιά που δεν έχουν την ελληνική ως μητρική γλώσσα και όχι μόνο όσα δε μιλούν ελληνικά. 

 Δ) Γράφουμε όλα τα παιδιά, νήπια και προνήπια, στο δημόσιο νηπιαγωγείο. Είναι ζήτημα μορφωτικών δικαιωμάτων για κάθε παιδί. Είναι υποχρέωση της πολιτείας να το καθιερώσει. Είναι ιστορικό το αίτημα του κλάδου και δεν θα το απεμπολήσουμε. Η μάχη για την υποχρεωτική δημόσια και δωρεάν δίχρονη προσχολική αγωγή είναι μάχη κατά της ιδιωτικοποίησης και εμπορευματοποίησης των νηπιαγωγείων, της αμφισβήτησης του εκπαιδευτικού χαρακτήρα τους και των εργασιακών δικαιωμάτων των νηπιαγωγών.

Ε) Σε περίπτωση που ο αριθμός των παιδιών είναι μεγαλύτερος ή μικρότερος του απαιτούμενου για τη λειτουργία τμήματος, επικοινωνούμε άμεσα με το Σύλλογο.

 

Σε κοινή δράση και πάλη με όλους  τους συλλόγους εκπαιδευτικών και τους γονείς   θα συνεχίσουμε την προσπάθεια και τον αγώνα μέχρι το τέλος του σχολικού έτους, για να σπάσουμε και φέτος τους αποκλεισμούς, και το ντόμινο μετακινήσεων εκπαιδευτικών σε όλα τα σχολεία.  Για τα μορφωτικά δικαιώματα όλων των παιδιών και την εργασιακή αξιοπρέπεια στο δημόσιο σχολείο.