Απορίες για τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, απο ΑνΚιν
Είναι απορίας άξιο και σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες πώς γίνεται και δεν παρουσιάζει η Ηλιούπολη λειτουργικά υπεράριθμους δασκάλους (ΠΕ70). Με το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα σε κάθε 12/θέσιο σχολείο περισσεύει ένας δάσκαλος και (περίπου) 2 ειδικότητες ή αν θέλετε σωστότερα, σε κάθε δύο σχολεία περισσεύουν 2 δάσκαλοι και τουλάχιστον 3 ειδικότητες. Πώς γίνεται λοιπόν και τα λειτουργικά κενά σε ΠΕ70 φέτος να είναι 17 , ακριβώς ίδια με πέρυσι (18 κενά); Πού πήγαν αυτοί οι υπεράριθμοι που δημιουργεί ο νόμος;
Εννοείται ότι δεν συμφωνούμε να μετακινηθούν εκτός ΠΥΣΠΕ , σε καμία περίπτωση μάλιστα, αλλά όμως και να εξαφανίζεται ο αριθμός τους με οδηγεί σε πονηρές σκέψεις, αν φυσικά δεν μου ξεφεύγει κάποια παράμετρος. Μήπως ξανάνοιξε ο κρουνός ( αλά ΠΑΣΟΚ-ΝΔ) των αποσπάσεων σε … εδώ κι εκεί φορείς; Μήπως θα φορτώσουν τα σχολεία με ενισχυτικές διδασκαλίες , έτσι για να γεμίσουμε το άδειο μας ωράριο, τη στιγμή που τα νοσοκομεία, ας πούμε, έχουν τεράστιες ελλείψεις από προσωπικό; Θα φανεί σε λίγες μέρες. Εύχομαι να κάνω λάθος.
Εκείνο που έπρεπε να τονίσουμε και να διεκδικήσουμε για τους υπεράριθμους είναι ανά 2 ή 3 σχολεία να υπάρχει ένας δάσκαλος που θα είναι για αναπληρώσεις ασθενούντων συναδέλφων. Το φαινόμενο των τελευταίων χρόνων να μην μπορεί να αρρωστήσει συνάδελφος ή όταν συμβεί αυτό να κλείνει το τμήμα του και τα παιδιά να παραμένουν σπίτι τους, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Γιάννης Χαλακατεβάκης