ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ –ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ
ΣΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ 10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
Πλαίσιο δράσης
1. Το νέο Δ.Σ. πρέπει να ξεπεράσει τα προβλήματα που περιγράφτηκαν παραπάνω και να προχωρήσει γρήγορα σε αναβαθμισμένη λειτουργία, ώστε να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες λόγω της επίθεσης που κλιμακώνεται.
2. Να δώσουμε μάχη ώστε να αποκτήσει η Γενική Συνέλευση του σωματείου τον πραγματικό της ρόλο, συλλογικός και αποφασιστικός οργανωτής της πάλης μας.
3. Να εμβαθύνουμε την παρέμβαση του ΣΥΛΛΟΓΟΥ στους μαθητές, στο μορφωτικό περιεχόμενο της γνώσης. Αυτό αφορά ανακοινώσεις, σχολικές γιορτές, πρωτοβουλίες και εκδηλώσεις, πολιτιστικές και ιστορικές δραστηριότητες. Ιδιαίτερα να ανοίξουμε το θέμα της πραγματικής ιστορίας των γειτονιών μας. Έτσι θα ανοίξουμε και μέτωπο στη Χρυσή Αυγή. Να αναμετρηθούμε με τη λογική των «ίσων αποστάσεων» και των «δύο άκρων». Να αντιμετωπίσουμε το φασιστικό δηλητήριο στην ουσία του, διαπαιδαγωγώντας με τη στάση μας και τη διδασκαλία της πραγματικής ιστορίας του τόπου μας τους μαθητές μας.
4. Να καλέσουμε τους αναπληρωτές άμεσα σε σύσκεψη και να δούμε πώς μπορεί ο Σύλλογος να παρέμβει για ζητήματα διατροφής τους σε δομές των δήμων. Κυρίως όμως πρέπει να εξασφαλίσουμε να είναι όλοι γραμμένοι στο Σύλλογο και να αγωνιστούμε για το βασικό: μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
5. Να εξασφαλίσουμε σταθερή επαφή με Συλλόγους και Ενώσεις Γονέων της περιοχής μας για κοινές δράσεις, ώστε να αναδείξουμε την παιδεία υπόθεση όλων των εργαζομένων.
6. Να προτάξουμε τα τοπικά ζητήματα των υποδομών, με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες που έχουμε, για τα σχολεία στο δήμο και συνολικά με παραστάσεις στα Δημοτικά Συμβούλια και άλλες δράσεις. Ιδιαίτερα να προτάξουμε το κτηριακό πρόβλημα στα νηπιαγωγεία της Αγίας Μαρίνας, όπου στεγάζονται σε ακατάλληλους χώρους και να αναδείξουμε την ανάγκη ανέγερσης νέων .
7. ΚΑΝΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ. Καλούμε κάθε συνάδελφο που έχει πρόβλημα με το δάνειό του, που κινδυνεύει άμεσα ή έμμεσα να χάσει το σπίτι του, να το δηλώσει στο Σύλλογο, να αποφασίσουμε ότι θα είμαστε σε επιφυλακή και σε περίπτωση προσπάθειας κατάσχεσης να παρέμβουμε δυναμικά. Ταυτόχρονα και σε συνεργασία με σωματεία αλλά και άλλους φορείς της περιοχής μας παρεμβαίνουμε σε περιπτώσεις διακοπής ρεύματος από σπίτι συναδέλφου ή και μαθητή μας. Το ίδιο πρέπει να κάνουμε και για την περίπτωση που δεν είναι θεωρημένο το βιβλιάριό του, απαιτούμε πλήρη περίθαλψη σε συνεργασία με τα Κέντρα Υγείας, ΠΕΔΥ.
8. Να συνεχίσουμε τη δράση για την αλληλεγγύη στους πρόσφυγες. Ο Σύλλογός μας έχει ήδη συγκεντρώσει υλικό . Το κύριο όμως είναι, ως εκπαιδευτικοί, να ανοίξουμε τη συζήτηση στις τάξεις, να αποκαλύπτουμε τις αιτίες της προσφυγιάς, την ανάγκη αγώνα ενάντια στον ιμπεριαλισμό. Να κατανοήσουν τα παιδιά ότι αυτοί που δημιουργούν το πρόβλημα δε μπορούν και δε θέλουν να το λύσουν. Άρα χρειάζεται χτύπημα των αιτιών που δημιουργούν τον πόλεμο, οικονομικό και με τα όπλα, που δημιουργεί τη φτώχεια και την προσφυγιά-μετανάστευση. Κατά καιρούς θα συνεχίσουμε να συγκεντρώνουμε υλικά και να τα παραδίδουμε απευθείας στους πρόσφυγες.
9. Πρέπει να προχωρήσουμε άμεσα σε εκδήλωση – συζήτηση για το ασφαλιστικό για ενημέρωση και δράση. Αλλάζουν το χαρακτήρα του ασφαλιστικού και από κοινωνικοασφαλιστικό σύστημα για όλους, που ήταν η μεγαλύτερη κατάκτηση της εργατικής τάξης της χώρας μας, γίνεται ατομική υπόθεση με ανταποδοτική λειτουργία χωρίς καμία εξασφάλιση για την περίθαλψη που θα έχουμε. Το όριο συνταξιοδότησης θα αλλάζει ανά τριετία και το ποσό της σύνταξης θα εξαρτάται από το τι πλήρωσε κάθε εργαζόμενος, την πορεία της οικονομίας (!), το αποθεματικό του ταμείου (που οι κυβερνήσεις συνεχώς απομυζούν), τον αριθμό των συνταξιούχων-μερισματούχων, τον αριθμό των ασφαλισμένων και τις κάθε φορά αποφάσεις ΕΕ, κυβέρνησης, διορισμένου ΔΣ του ταμείου… Όπως καταλαβαίνετε το μόνο που θα παίρνουμε σίγουρα είναι την κάθε φορά βασική ή εθνική ή όπως αλλιώς θα λέγεται σύνταξη που θα είναι επίδομα για εξαθλιωμένα γηρατειά. Το νομοσχέδιο αυτό πρέπει να μην περάσει! Μας θέλουν με μαγκούρες στην τάξη!
10. Παρέμβαση για τις καθαρίστριες των σχολείων. Συνεχίζουμε να ζητάμε τη μονιμοποίησή τους όπως και όλου του βοηθητικού προσωπικού (φύλακες τραπεζοκόμοι…). Παρεμβαίνουμε για τις μειώσεις των αποδοχών τους και πρακτικά βοηθάμε σε ότι πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι στα σχολεία.
Να καλέσουμε τους συναδέλφους για να δημιουργήσουμε πολιτιστικές ομάδες (θεατρική, μουσική, χορού…), ώστε και οι συνάδελφοι που θα λάβουν μέρος να λειτουργήσουν συλλογικά και οι υπόλοιποι να απολαμβάνουμε τα αποτελέσματα της δουλειάς τους. Παράλληλα να καλέσουμε ομάδες άλλων φορέων να δούμε τα έργα τους,
• Συμμετοχή του Συλλόγου μας στον Συντονισμό Συλλόγων Π.Ε. και ΕΛΜΕ
• Συμμετοχή του Συλλόγου μας στις δράσεις του Συντονιστικού Νηπιαγωγών
• Ενεργοποίηση της Παιδαγωγικής Ομάδας, όπου θα ακούγονται οι ανάγκες των συναδέλφων και η ενεργός δράση της θα καθορίζεται από συλλογικές διαδικασίες
• Παροχή μαθημάτων από εκπ/κούς του Συλλόγου μας για τα παιδιά που έχουν ανάγκη, στα πλαίσια της αλληλεγγύης
• Δημιουργία στεκιού στον Σύλλογο, όπου οι εκπ/κοί θα μπορούν να βρίσκονται, να συζητούν, να δρουν και να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες
• Δημιουργία ομάδας κινηματογράφου, που θα αναλαμβάνει την επιλογή και προβολή ταινιών
• Το Δ.Σ. να κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να δημιουργηθεί στα γραφεία του Συλλόγου δανειστική βιβλιοθήκη με βιβλία – δωρεές από τα μέλη του , για τα μέλη του.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣ
• Το Δ.Σ. να κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε ολόκληρο το χρηματικό ποσό που διατίθεται στην σχολική επιτροπή, εκτός των ΔΕΚΟ της θέρμανσης και των κατασκευών, να κατανέμεται με βάση τον νόμο και να δίνεται στα σχολεία.
ΣΙΤΙΣΗ ΝΗΠΙΩΝ
Επειδή : α) υπάρχει πραγματικό πρόβλημα με την ΑΣΦΑΛΕΙΑ των παιδιών κατά τη διαδικασία ζεστάματος, όπου τα παιδιά μένουν μόνα τους
β) υπάρχει πραγματικό πρόβλημα με την υγιεινή και το σωστό ζέσταμα των φαγητών
γ) υπάρχει ανάθεση παράλληλου έργου στους νηπιαγωγούς, κάτι που αντίκειται στο Πτυχίο μας
δ) τα παιδιά πρέπει να σιτίζονται σύμφωνα με τις βιολογικές τους ανάγκες ,υγιεινά
Ζητούμε την τοποθέτηση μόνιμων τραπεζοκόμων σε όλα τα Ολοήμερα Νηπιαγωγεία
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Για να διασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία των Νηπιαγωγείων, μείωση του αριθμού των νηπίων των Τ.Ε. με σαφή καθορισμό αριθμού νηπίων που φοιτούν σε Τ.Ε. σύμφωνα με τα σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα
στελέχωση όλων των Τ.Ε. με ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό και βοηθητικό όταν απαιτείται
αύξηση χρηματοδότησης για την Ειδική Αγωγή (για επιμόρφωση Εκπ/κών, υποστηρικτική ομάδα ανά γραφείο, Συμβούλους Ειδικής Αγωγής για την Προσχολική Αγωγή)
ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ
• ΚΑΝΕΝΑ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ – ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ
• ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ Ε.Ε. – ΗΠΑ – ΝΑΤΟ
ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΝΙΓΕΙ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ (FRONTEX) ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟ ΠΑΡΑ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
• ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ Φ.Π.Α
• ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΟΥΣ ΒΑΙΝΑ-ΧΡΟΝΗ ΠΟΥ ΔΙΚΑΖΟΝΤΑΙ
• ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ της 11/12/15 για: α) την κάλυψη όλων των κενών, β) την υπολειτουργία ή μη λειτουργία των Ολοήμερων Δημοτικών και Νηπιαγωγείων και την παραβίαση των Α.Π., γ) τις συμπτύξεις τμημάτων – να διχοτομηθούν τα υπεράριθμα τμήματα, δ) να ακυρωθεί/σταματήσει κάθε αυθαίρετη μετακίνηση εκπ/κού, ε) την έγκριση των απαιτούμενων υποστηρικτικών δομών του Δημόσιου Σχολείου( κάλυψη Τ.Ε./Υποδοχής, παράλληλη στήριξη, ενισχυτική διδ/λία), στ) την ισότιμη αντιμετώπιση των αναπληρωτών σε ό,τι αφορά ζητήματα που προκύπτουν στις κατά τόπους διευθύνσεις Α/θμιας-Β/θμιας με μισθοδοσία, άδειες κλπ.
• ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ Κ. ΓΙΑΝΝΑΤΟΥ, αναπληρώτρια, μέλος του Δ.Σ της ΟΛΜΕ:
-ΑΜΕΣΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΚΙΚΗΣ ΓΙΑΝΝΑΤΟΥ ΩΣ ΙΣΟΤΙΜΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ.
- ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ. ΠΛΗΡΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗ-ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΜΑΣ.