Αποφάσεις Τ.Γ.Σ. του Ιουνίου 2013

ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ

ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. “Μ.ΠΑΠΑΜΑΥΡΟΣ”

 

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ

 

 

1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

α. Συνδρομή

Η Γ.Σ. αποφασίζει ότι το ύψος της συνδρομής προς τη ΔΟΕ είναι υπερβολικά μεγάλο, σε μια περίοδο που οι εκπαιδευτικοί έχουν τσακιστεί από την αντεργατική θύελλα. Αποτελεί πρόκληση μια Ομοσπονδία, με τόσο εύρωστο ταμείο, όσο η ΔΟΕ, να διατηρεί την συνδρομή στα σημερινά επίπεδα.

Η συνδρομή πρέπει να μειωθεί στα 20 € συνολικά για τους μόνιμους και αναπληρωτές πλήρους ωραρίου, στα 10 € στους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου, για δε τους ωρομίσθιους να είναι 5 €. Τα χρήματα αυτά πρέπει να τα μοιράζονται εξίσου ΔΟΕ και τοπικός Σύλλογος.

Η μείωση της συνδρομής και ο περιορισμός των εξόδων αποτελεί την έμπρακτη απόδειξη ότι η Ομοσπονδία θέλει να φέρει κοντά στο συνδικαλιστικό κίνημα τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που σήμερα είναι ασυνδικάλιστοι, που δοκιμάζονται σκληρά από τα βάρβαρα αντεργατικά μέτρα. Αποτελεί πολιτική πράξη που υποδηλώνει ότι το συνδικάτο, η Ομοσπονδία είναι δίπλα στο συνάδελφο. Η αύξηση του αριθμού των μελών στη δύναμη των πρωτοβάθμιων σωματείων και της Ομοσπονδίας μπορεί και πρέπει να αντισταθμίσει τη μείωση των εσόδων από τη μείωση της συνδρομής.

     Επίσης, η απόδοση της συνδρομής δηλώνει την απόφαση του εργαζόμενου να είναι συνδικαλισμένος και να παλέψει συλλογικά για τα δικαιώματά του. Δεν μπορεί να γίνεται υποχρεωτικά και μάλιστα μέσω της ενιαίας αρχής πληρωμών (ΕΑΠ), δηλαδή μέσω του κράτους, που μας οδηγεί στην εξαθλίωση. Είναι συνεισφορά από το υστέρημα, για το συλλογικό αγώνα. Αποτελεί πολιτική πράξη.

Μέσω της συνδρομής δίνεται η δυνατότητα στο σωματείο να έρθει σε επαφή με ένα-ένα τα μέλη του, να συζητήσει μαζί τους, να σχεδιάσει συλλογικά τη δράση και τη συμμετοχή των μελών του σε αυτήν.

Για το λόγο αυτό, η συνδρομή πρέπει να είναι ενιαία και να εισπράττεται αποκλειστικά από τα πρωτοβάθμια σωματεία..

Το πώς θα κρατείται η συνδρομή αποτελεί υπόθεση που πρέπει να απασχολήσει το πρωτοβάθμιο σωματείο και μόνο, στο οποίο άλλωστε ο εκπαιδευτικός είναι μέλος.

Με βάση τα παραπάνω καταδικάζουμε την απόφαση της πλειοψηφίας της ΔΟΕ για παρακράτηση της συνδρομής μέσω της ΕΑΠ και δηλώνουμε ότι θα την αποτρέψουμε στην πράξη, όποτε και αν επιχειρηθεί η υλοποίησή της.

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ απαιτείται να περιορίσει τις δαπάνες του, παίρνοντας τα παρακάτω μέτρα:

  • Ø Να καταργήσει τις μέχρι τώρα οικονομικές παροχές με χρήματα του κλάδου, προς τα μέλη του Δ.Σ. της ΔΟΕ και τους αιρετούς του ΚΥΣΠΕ (αντιμίσθιο, υπερβολικά μεγάλες αποζημιώσεις για την συμμετοχή σε περιοδείες και συνέδρια κ.α.), γιατί οι συνδικαλιστές είναι εθελοντές κι όχι επί μισθό. Τα καθημερινά πραγματικά τους έξοδα τα μέλη του Δ.Σ. της ΔΟΕ να τα παίρνουν από το ταμείο της ΔΟΕ μόνο με υποβολή αποδείξεων. Ενοίκιο να δίνεται σε συναδέλφους απ” την επαρχία, που δε ζουν μόνιμα στην Αθήνα και με την προϋπόθεση να προσκομίζουν συμβόλαιο και αποδείξεις ενοικίου.
  • Ø Να μειώσει το Δ.Σ. της ΔΟΕ τις δαπάνες συνεδρίων, περιοδειών κλπ, με βάση τα παραπάνω, και γενικά να προσανατολίσει τη δράση του σε διεκδικητικούς αγώνες και όχι σε δημόσιες σχέσεις.

 

β. Δαπάνες για την Παιδεία

Διεκδικούμε:

¨    Να απαγορευτεί κάθε επιχειρηματική δράση στην Παιδεία.

¨    Να εξασφαλιστεί ενιαία αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν Παιδεία για όλους.

¨    Να γίνουν μαζικοί διορισμοί μόνο μόνιμων εκπαιδευτικών και βοηθητικού προσωπικού για την κάλυψη όλων των πραγματικών αναγκών της δημόσιας εκπαίδευσης.

¨    Να εξασφαλιστεί σύγχρονη κτηριακή και υλικοτεχνική υποδομή, με βάση τους 15 μαθητές ανά τμήμα για τα νηπιαγωγεία, Α και Β τάξη και 20 στις υπόλοιπες.

¨    Να δοθεί έκτακτο κονδύλι από το Γ.Κ.Π. για τις ανάγκες σίτισης των υποσιτισμένων παιδιών.

¨    Να δοθεί έκτακτο κονδύλι από το Γ.Κ.Π. για όλες τις ανάγκες των σχολείων. Μηδενικό ΦΠΑ στους λογαριασμούς και τις δαπάνες των σχολικών επιτροπών. Δωρεάν πετρέλαιο, ρεύμα, νερό, τηλέφωνο στα σχολεία.

¨    Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των γονιών και των εκπαιδευτικών για πληρωμή λειτουργικών εξόδων, τραπεζοκόμων και καθαριότητας, εκπαιδευτικών εκδρομών, βιβλίων.. και για μεταφορά μαθητών. Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των φοιτητών για σίτιση-στέγαση-μεταφορές-αναλώσιμα.

 

γ. Οικονομικά εκπαιδευτικών

Διεκδικούμε:

¨    Όχι στο νέο μισθολόγιο-φτωχολόγιο-βαθμολόγιο στο δημόσιο. Να καταργηθεί ο νόμος 4024/2011.

¨    Να παρθούν πίσω όλα τα αντιλαϊκά πακέτα μέτρων των τελευταίων χρόνων. Πάλη για αύξηση στο μισθό που να καλύπτει ένα μέρος από τις τεράστιες απώλειες των τελευταίων χρόνων.

¨    Σταθερή δουλειά με πλήρη δικαιώματα για όλους. Μονιμοποίηση τώρα όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση (ωρομισθίων-αναπληρωτών) χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Καταβολή όλων των δεδουλευμένων εδώ και τώρα.

¨    Γνήσιες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.

¨    Καμία σύνδεση μισθού-αποδοτικότητας. Όχι στην αξιολόγηση-σφαγείο.

¨    Αφορολόγητο όριο 40.000 € για το ζευγάρι προσαυξανόμενο κατά 5000 € για κάθε παιδί.

¨    Κατάργηση των ασφαλιστικών εισφορών και αύξηση των εργοδοτικών εισφορών.

¨    Στήριξη των ανέργων με επίδομα ανεργίας στο 80% του μισθού, για όσο διάστημα είναι άνεργοι.

¨    Απαλλαγή από φόρους για κάθε ωρομίσθιο και αναπληρωτή. Δωρεάν στέγαση και εισιτήριο για όλα τα μεταφορικά μέσα για όλους τους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς.

¨    Επίδομα θέρμανσης σε όλους τους ωρομίσθιους και αναπληρωτές. Ειδικά για τις παραμεθόριες περιοχές, επίδομα παραμεθορίου και στους ωρομίσθιους.

¨    Μηνιαίο επίδομα 600 € για όσους φοιτητές δεν τα βγάζουν πέρα.

¨    Κατάργηση του ΦΠΑ στα είδη πλατιάς κατανάλωσης.

¨    Μέτρα στήριξης των υπερχρεωμένων νοικοκυριών.

 

2. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΜΕΤΡΑ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ

Αποφασίσαμε τα εξής μέτρα για το μπλοκάρισμα της αξιολόγησης:

¨    Μπλοκάρουμε με όρους συλλογικών αποφάσεων και όρους κινήματος την οποιαδήποτε απόπειρα εφαρμογής της αξιολόγησης και την ακυρώνουμε στην πράξη με αποφάσεις Δ.Σ., Γενικών Συνελεύσεων και Επιτροπών Αγώνα.

¨    Έξω οι αξιολογητές από τα συνδικάτα και τα σωματεία. Στη βάση αυτή και σε αυτή τη φάση, προτείνουμε να διαγραφούν από τις ΕΛΜΕ και τους Συλλόγους οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι Διευθυντές Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης των νομών και οι Σχολικοί Σύμβουλοι, οι οποίοι είναι τα «πρώτα βιολιά» και ήδη «έχουν πιάσει δουλειά».

¨    Δε συμμετέχουμε σε οποιαδήποτε διαδικασία που σχετίζεται με την εφαρμογή της αξιολόγησης (σεμινάρια, αυτοαξιολόγηση, κατάθεση φακέλου…). Δε δεχόμαστε τους αξιολογητές στην τάξη, δε συνεργαζόμαστε μαζί τους.

 

3. ΝΕΕΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Διεκδικούμε:

¨    Κατάργηση του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα, του Καθηκοντολογίου, των Π.Δ. 200 και 201.

¨    Κατάργηση των Ν. 4093/2012 και ειδικότερα της υποπαραγράφου Ζ3, του 4057/13 και της εγκυκλίου  (Φ277/412/14476/Δ2 στις 19/11/2012).

¨    Να αποσυρθεί άμεσα η συγκεκριμένη απαράδεκτη και επικίνδυνη εγκύκλιος, με την οποία επί της ουσίας επιβάλλεται πειθαρχική ποινή πριν την εκδίκαση και την οριστική καταδίκη του Δ.Υ. καταργώντας στην ουσία και αυτό το «τεκμήριο της αθωώτητας».

 

4. ΥΠΟΒΟΛΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ

¨    Σχετικά με το θέμα της υποβολής φορολογικής δήλωσης εισοδήματος από τις σχολικές μονάδες, ζητάμε από τη ΔΟΕ να απευθυνθεί άμεσα στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών έτσι ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες και να μην εμπλέκονται οι διευθυντές και οι προϊσταμένες  με καθήκοντα λογιστών, να μην είναι υποχρεωμένοι να καταθέτουν δηλώσεις μηδενικού εισοδήματος.

¨    Ζητάμε να επιστραφούν άμεσα όλα τα χρηματικά πρόστιμα που έχουν πληρώσει στις εφορίες οι εκπαιδευτικοί για το θέμα των δηλώσεων.

 

5. ΘΗΤΕΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ

¨    H θητεία των εκλεγμένων σε θέσεις που δικαιούνται συνδικαλιστική απαλλαγή να είναι διετής

 

6. ΩΡΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Διεκδικούμε:

¨    Μείωση του ωραρίου των εκπ/κών Π.Ε. στο επίπεδο που ήταν το ωράριο των εκπαιδευτικών Δ.Ε.

¨    Διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των πραγματικών κενών με τμήματα 15 νήπια προνήπια και μαθητές Α και Β τάξης και 20 μαθητές στις υπόλοιπες τάξεις.

¨    Θεσμοθέτηση του ωραρίου των νηπιαγωγών

 

7. ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.

Α. Για την εκπαιδευτική πολιτική και το σχεδιασμό για ένα σύγχρονο νηπιαγωγείο:

  • Να επαναπροσδιοριστεί η εκπαιδευτική πολιτική για το Νηπιαγωγείο, με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση των υποδομών και του εκπαιδευτικού προσωπικού
  • Να εκπονηθεί το συντομότερο δυνατό ένα οργανωμένο σχέδιο για το Νηπιαγωγείο, το οποίο έχει διακριτό ρόλο από τους παιδικούς σταθμούς, στα πλαίσια ενός ενιαίου 14χρονου εκπαιδευτικού σχεδιασμού (Προσχολικής – Πρωτοβάθμιας – Δευτεροβάθμιας). Για το λόγο αυτό είναι απαραίτητο να γίνουν ευέλικτα και παιδοκεντρικά αναλυτικά προγράμματα σπουδών και να συσταθεί στο ΙΕΠ Τμήμα στελεχωμένο με Νηπιαγωγούς, το οποίο θα εποπτεύει όλη τη διαδικασία σχεδιασμού εκπαιδευτικής πολιτικής για το Νηπιαγωγείο και θα λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και το ΥΠΑΙΘΠΑ
  • Να γίνει αναδιαμόρφωση του ΠΔ200/98 και ψηφιακή κωδικοποίηση όλης της νομοθεσίας (νόμοι, προεδρικά διατάγματα, υπουργικές αποφάσεις, εγκύκλιοι) με την οποία καθορίζεται η εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Να διασφαλιστεί η υποχρεωτική φοίτηση όλων  των νηπίων, ώστε να μειωθεί η σχολική διαρροή των παιδιών, όχι μόνο αυτών που προέρχονται από μη προνομοιούχα κοινωνικοοικονομικά περιβάλλοντα (μειονοτικά σχολεία κλπ.), αλλά και αυτών που οδηγούνται σε ιδιωτικά σχολεία που λειτουργούν χωρίς κανέναν έλεγχο και νόμιμη άδεια
  • Να γίνει κεντρικός και υπεύθυνος σχεδιασμός για τη φοίτηση όλων των προνηπίων
  • Να ενδυναμωθεί το ολοήμερο Νηπιαγωγείο
  • Να γίνει άμεσα από το ΥΠΑΙΘΠΑ εκστρατεία ενημέρωσης των γονέων, των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας για το ρόλο και τη σημασία του Νηπιαγωγείου
  • Να σχεδιαστεί και να εφαρμοστεί μια εκπαιδευτική πολιτική η οποία θα αντιστοιχεί στο έργο που προσφέρει ο εκπαιδευτικός και θα αναβαθμίσει την υπόληψη, το ήθος και το status του.

 

Β.  Για το κτιριακό πρόβλημα των Νηπιαγωγείων

ü   Εξασφάλιση κατάλληλων κτιριακών υποδομών για όλα τα παιδιά 4-6 που να ανταποκρίνονται στις βιολογικές και εκπαιδευτικές ανάγκες αυτής της εποχής.  Αυστηρή τήρηση των προδιαγραφών για τα νηπιαγωγεία αλλά και των κριτηρίων ασφαλείας (σωματικής και ψυχολογικής) του  ΟΣΚ    (3 τμ ανά μαθητή, χώροι υγιεινής, πρόσβαση σε ΑμεΑ, αύλειος χώρος , κλειστός χώρος για κινητικές δραστηριότητες,  πυρασφάλεια, αντισεισμικός έλεγχος)

ü   Μείωση του αριθμού των νηπίων σε 1:15 ώστε να υπάρχει η δυνατότητα υλοποίησης του παιδαγωγικού προγράμματος του Νηπιαγωγείου

ü   Λειτουργία όλων των ολοήμερων Νηπιαγωγείων με κουζίνα, τραπεζαρία και χώρο χαλάρωσης ξεχωριστό από την αίθουσα διδασκαλίας

ü   Ως προτεραιότητα το σχεδιασμό προγράμματος απαλλοτριώσεων οικοπέδων και κατασκευής σύγχρονων και με προδιαγραφές ασφαλείας Νηπιαγωγείων  τα οποία θα καλύψουν τις ανάγκες φοίτησης όλων των παιδιών (νηπίων – προνηπίων)

ü   Άμεση ίδρυση Νηπιαγωγείων ή παραρτημάτων και προσωρινή στέγαση σε ενοικιαζόμενα μέχρι να κατασκευαστούν τα κατάλληλα κτήρια. Η λύση της προσωρικής στέγασης είναι εφικτή, λόγω της μεγάλης προσφοράς για ενοικίαση ακινήτων με ιδιαίτερα χαμηλές τιμές και δεν αποτελεί μεγάλο κόστος για το δημόσιο

 

Γ.  Για τα Προνήπια

  • Να γίνει κανονική εγγραφή των όλων των προνηπίων τον Ιούνιο. Να μην εφαρμοστεί στην πράξη καμία εγκύκλιος ή προφορική εντολή σχετική με προεγγραφές, εγγραφές κατά περίπτωση ή κληρώσεις προνηπίων, μέσω των οποίων αποκλείονται τα προνήπια ή μετατίθεται η εγγραφή τους σε χρόνο ακόμα και μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Η όλη διαδικασία είναι προς όφελος μόνο του Υπουργείου, το οποίο προσπαθεί με λογιστικά πρότυπα και με αναβολές,  να μειώσει τις αντιδράσεις των γονιών και να τους εξαναγκάσει να λύσουν μόνοι τους το ζήτημα, στρέφοντάς τους είτε προς τον ιδιωτικό τομέα, είτε προς παιδικούς σταθμούς (πολλά και χωρίς νόμιμη άδεια), όπου θα πλωρώνουν τροφεία, είτε να μη φοιτήσουν…………..
  • Οι Σύλλογοι και η Ομοσπονδία να στηρίξουν, καλύπτοντας συνδικαλιστικά τους/τις Νηπιαγωγούς και να ενημερώσουν τους γονείς (γράμμα προς τους γονείς, καμπάνια ενημέρωσης Συλλόγων Γονέων και Ενώσεων Γονέων)
  • Η ΔΟΕ  να παρέμβει και να ζητήσει από το ΥΠΑΙΘΠΑ να εξασφαλίσει όλες τις προϋποθέσεις για την κανονική εγγραφή όλων των προνηπίων

 

Δ.  Για τη διαπολιτισμική αγωγή – Ιθαγένεια – Εξωθεσμικούς παράγοντες

  • Η γενική συνέλευσή μας  υπερασπίζεται το δικαίωμα όλων των εκπαιδευτικών να επιτελούν το εκπαιδευτικό τους έργο μέσα σε κλίμα παιδαγωγικής ελευθερίας, έτσι ώστε να διασφαλίζεται τόσο η εκπαιδευτική διαδικασία, όσο και η δημοκρατική λειτουργία του σχολείου.
  • Η γενική συνέλευσή μας  υπερασπίζεται το δικαίωμα όλων των παιδιών να φοιτούν στο Σχολείο χωρίς προκαταλήψεις. αποκλεισμούς και ανισότητες.
  • Το ΥΠΑΙΘΠΑ να λάβει μέτρα ώστε να μην επιτρέπεται καμιά επέμβαση στο εκπαιδευτικό έργο από εξωθεσμικούς παράγοντες
  • Να προβεί σε ενέργειες ώστε να αποδίδονται ευθύνες, για το διασυρμό των εκπαιδευτικών και τις προσπάθειες εκφοβισμού και τρομοκράτησής τους
  • Να διασφαλιστεί αυστηρά το νομικό πλαίσιο για ίδρυση και λειτουργία  των Νηπιαγωγείων, έτσι ώστε να μην επιτρέπεται η ίδρυση ή εποπτεύεται η λειτουργία τους από άτομα ή φορείς αναρμόδιους και επικίνδυνους για την Παιδεία

 

Ε. Για την επιμόρφωση

  • Την επαναλειτουργία των Διδασκαλείων
  • Τη διατήρηση του μορφωτικού χαρακτήρα της διετούς Μετεκπαίδευσης
  • Την οργάνωση της επιμόρφωσης από τα ΑΕΙ ως το κύριο θεσμικό υποδοχέα που μπορεί να στεγάσει μια τέτοια επιμορφωτική διαδικασία
  • Την αναβάθμιση και διεύρυνση του ρόλου των Διδασκαλείων, έτσι ώστε να καλύψουν κι άλλες εκπαιδευτικές ανάγκες
  • Την αναγκαιότητα απομάκρυνσης και πλήρους απαλλαγής από τα διδακτικά καθήκοντα των εκπαιδευτικών, ως απαραίτητη προϋπόθεση επίτευξης στόχων εμβάθυνσης,  έρευνας, αφομοίωσης των γνώσεων, αναστοχασμού και γνωστικής και προσωπικής ανατροφοδότησης.

 

8. ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Εκπ/κοί, γονείς, αναπηρικό κίνημα, ειδικό επιστημονικό προσωπικό να συναντηθούν στον αγώνα για:

¨    Να καταργηθεί  ο Ν.4115/2013  της σφαγής της Δημόσιας Δωρεάν Ε.Α. και όλοι οι προηγούμενοι που κινούνταν στην ίδια κατεύθυνση.

¨    Καθιέρωση της Ε.Α. ως υποχρεωτικής και αποκλειστικά Δημόσιας και Δωρεάν, με αποκλειστική ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, από την ηλικία των 3 χρόνων, με λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων, ώστε οι οικογένειες των ΑμΕΑ και των παιδιών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες να μη χρειάζεται να καταβάλουν ούτε € για τη διάγνωση, αξιολόγηση, συμβουλευτική και  αντιμετώπιση των προβλημάτων των παιδιών τους.

¨    Να χρηματοδοτηθεί γενναία ο ευαίσθητος αυτός χώρος και να δημιουργηθούν όλες οι αναγκαίες υποδομές, ώστε όλα τα παιδιά με Ειδικές Ανάγκες να φοιτούν στη Δημόσια Ε.Α. και εκπαίδευση.

¨    Να μονιμοποιηθούν τώρα όλοι οι συμβασιούχοι στο χώρο της Ε.Α. (εκπαιδευτικοί, ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό) και να γίνουν όλοι οι αναγκαίοι μόνιμοι διορισμοί.

¨    Να αλλάξει τώρα με Προεδρικό Διάταγμα η διάταξη του Ν.3699/2008 όπου οι διδακτορικοί/μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών προηγούνται του βασικού τίτλου σπουδών στην Ειδική Αγωγή και της προϋπηρεσίας.

¨    Τα χρήματα του ΕΣΠΑ για την Ε.Α. να δοθούν για να ενισχυθούν τα Ειδικά Σχολεία και όχι για να κλείσουν.

 

9. ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ

Απαιτούμε:

¨    Αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν κοινωνικοασφαλιστικό σύστημα για όλους.

¨    Απαγόρευση κάθε επιχειρηματικής δράσης στο χώρο της υγείας.

¨    Να έχει όλος ο πληθυσμός βιβλιάριο υγείας χωρίς όρους και προϋποθέσεις.

¨    Καμιά πληρωμή ή συμμετοχή στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, εργαστηριακές εξετάσεις, νοσήλια και θεραπείες, νοσηλεία σε νοσοκομεία.

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ 2013-2014

 

Με βάση το πολιτικό μας σκεπτικό, το τι κίνημα θέλουμε και το πλαίσιο αιτημάτων μας για καθένα από τα παραπάνω θέματα, συνεχίζουμε την πάλη μας με εναλλασσόμενες μορφές πάλης, χωρίς να αποκλείουμε καμία, επιλέγουμε όμως αυτή που κάθε φορά δημιουργεί συνθήκες για ενότητα και συμμαχία με όλη την εργατική τάξη, για αποτροπή της αντιλαϊκής θύελλας, για να περάσει το κίνημα στην αντεπίθεση, ώστε να διεκδικήσουμε ζωή, μόρφωση και δουλειά με πλήρη δικαιώματα.

 

Το προεδρείο της Γ.Σ.