Συνάντηση της ΔΟΕ με ΔΗΜΑΡ
Λίγο πριν το ξεκίνημα μιας σχολικής χρονιάς που τα σχολεία δε θα “χουν φράγκο να λειτουργήσουν και που οι μαθητές θα συνεχίσουν να πεινάνε στα θρανία, το υπ” αριθμόν ένα πρόβλημα για τη Δημοκρατική Αριστερά είναι… μην τυχόν και γίνουν κινητοποιήσεις στο χώρο της εκπαίδευσης! Μετά τη συνάντηση με το ΔΣ της ΔΟΕ, που πραγματοποιήθηκε στις 28.8.2012 η υπεύθυνη του Τομέα Παιδείας και Ερευνας της ΔΗΜΑΡ, Μαρία Ρεπούση, δήλωσε …μεγαλοπρεπώς: «Η ΔΗΜΑΡπιστεύει ότι για να είναι καλό ένα σχολείο πρέπει να είναι ανοιχτό»…
Ο στόχος είναι εμφανής: Οι κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών, ενάντια στα εκρηκτικά προβλήματα που εντοπίζονται στα σχολεία, πριν ακόμα ξεκινήσει η χρονιά. Λεφτά δεν έχουν οι σχολικές επιτροπές, το ζήτημα της μεταφοράς δεν έχει λυθεί, ελάχιστοι διορισμοί, μειώσεις μισθών κ.ά. Επιπλέον, να θυμίσουμε ότι η ΔΟΕ έχει εξαγγείλει απεργία για τις 12 Σεπτέμβρη. Η ΔΗΜΑΡ, λοιπόν, απέναντι σε όλα αυτά ήθελε να δηλώσει ότι – ως συνεπής κυβερνητική δύναμη – βρίσκεται ενάντια στις κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών. Μάλιστα, η Μ. Ρεπούση, εκτός απ” το να δηλώσει τα τετριμμένα (κάνουμε ό,τι μπορούμε κ.ά.), δήλωσε την ελπίδα της πως η ΔΟΕ «θα συνεργαστεί με την πολιτεία έτσι ώστε να ανοίξουν κανονικά τα σχολεία»…
Κατά τα άλλα, στη συνάντηση στην οποία συμμετείχε και ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ, Φώτης Κουβέλης, εκτός από γενικόλογες υποσχέσεις, τέθηκε και το ζήτημα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Ο Φ. Κουβέλης υποστήριξε ότι η διαδικασία της «αξιολόγησης» των εκπαιδευτικών δε γίνεται για να τιμωρηθούν, αλλά για να ανταμειφθούν αυτοί που προσφέρουν. Και σε αυτό το θέμα η ΔΗΜΑΡ στηρίζει ανοιχτά μια διαδικασία, που έχει να κάνει άμεσα με το σχολείο της «αγοράς» και τον «νέο» εκπαιδευτικό, που θα «αξιολογείται» με κριτήρια ανταγωνιστικότητας και θα επαινείται, με διαφόρων ειδών «μπόνους», που δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί. Τα περί αποδέσμευσης της διαδικασίας αξιολόγησης της εκπαίδευσης από το νόμο 4024 (μισθολόγιο δημοσίων υπαλλήλων) δεν είναι τίποτα άλλο από παραπλανητικές κινήσεις της ΔΗΜΑΡ, αφού η ουσία της «αξιολόγησης» εντάσσεται γενικά στο σχολείο της «αγοράς».