Εκδήλωση στο αναψυκτήριο για τα προβλήματα στην εκπαίδευση

ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΡΧΙΖΕΙ !

 

Μετά τις υπουργικές  αποφάσεις που ανακοινώθηκαν στις  9 και 16 Σεπτέμβρη που αφορούν τα ολοήμερα τμήματα, δημιουργία τμημάτων με  28 μαθητές στην πρωτοβάθμια  και άλλες υποστηρικτικές δομές του σχολείου, τμήματα ένταξης κλπ, το Υπουργείο Παιδείας τινάζει κυριολεκτικά στον αέρα τη λειτουργία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα με την εγκύκλιο:

  • Ανοίγει ο δρόμος για να κλείσουν τα ολοήμερα τμήματα στα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία. Καταργεί όλες τις υποστηρικτικές δομές του σχολείου (τμήματα ένταξης, ενισχυτική διδασκαλία).
  • `Η κατάσταση στην ειδική αγωγή και στα τμήματα ένταξης είναι πολύ χειρότερη.
  • Το σχολικό κουδούνι χτύπησε χωρίς καθαρίστριες (και αυτές οι συμβάσεις περάσανε στους δήμους), χωρίς φύλακες, χωρίς χρήματα στις σχολικές επιτροπές και με επιφανειακές συντηρήσεις σχολείων.
  • Ο νέος νόμος για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση που είναι βαθιά ταξικός και αντιπαιδαγωγικός, σπρώχνει τους μαθητές στην πρόωρη επαγγελματική κατάρτιση, τους εξοντώνει με πολλαπλές εξετάσεις πανελλαδικού χαρακτήρα και στέλνει ανήλικα στην εργασία για 9 €!
  • Το ολοήμερο μετατρέπεται σε παιδοφυλακτήριο, ο μαθητής δεν θα μαθαίνει τίποτα, αλλά θα κάθεται εκεί και θα τον επιβλέπουν.
  • Προχωράει η συγχώνευση τμημάτων και η δημιουργία τμημάτων με 28 μαθητές.
  • Χιλιάδες εκπαιδευτικοί δε γνωρίζουν ακόμη που θα βρεθούνε.
  • 40.000 προνήπια έμειναν και φέτος έξω από τα δημόσια νηπιαγωγεία και τα 185.000 παιδιά με ειδικές ανάγκες και πάλι έμειναν έξω από τα δημόσια ειδικά σχολεία.

Μέρος της γενικότερης αντιλαϊκής πολιτικής τα μέτρα για την παιδεία.

 

Σας καλούμε την Τετάρτη  2 Οκτώβρη 2013, ώρα 7.00 μ.μ. στο αναψυκτήριο του Δημοτικού άλσους Ηλιούπολης  «Δημήτρης Κιντής» στην εκδήλωση –συζήτηση με θέμα:

«Τα προβλήματα στην  πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ο ρόλος του εκπαιδευτικού σήμερα, συντονισμός γονιών, εκπαιδευτικών, εργαζόμενων… » 

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Η Απεργία των καθηγητών

Η απεργία των καθηγητών , αλλά πιστεύω και εμάς των δασκάλων, ήταν απόλυτα επιτυχής. Δεν κρίνεται μία απεργία από το αποτέλεσμα που θα φέρει. ¨Ήταν αδύνατον η κυβέρνηση να πάρει τα μέτρα πίσω , όσες μέρες και να γίνονταν απεργία. Προτιμούσε να πέσει παρά να δυσαρεστήσει το μνημόνιο. Στον υγιή συνδικαλισμό ποτέ δεν βάζεις προϋπόθεση να ξεκινήσεις  μια απεργία την σιγουριά ότι θα πετύχεις τους όρους σου. Αυτά γίνονταν στον συνδικαλισμό του πελατειακού κράτους όπου από τα πριν είχε αποφασιστεί τι θα πάρει ο κλάδος , αλλά έπρεπε να φανεί ότι το κέρδισαν οι συνδικαλιστές. Τώρα δεν ήταν  έτσι. Η απεργία αυτή αποφασίστηκε από τη βάση. Ήταν το μέσο επίδειξης και εκτόνωσης της οργής των καθηγητών. Οργής από τις προσβολές της επίσημης πολιτείας αλλά και των φερεφώνων της. Δεν ξέρουμε , δεν έχουμε βρει κάποιο άλλο μέσο πίεσης εμείς οι εκπαιδευτικοί.

Κέρδισαν τις τόσο σπουδαίες συνελεύσεις που έκαναν. Συνελεύσεις υποδειγματικές , δημοκρατικές και ουσιαστικές. Είμαι βέβαιος ότι είχαν χρόνια να τα δουν αυτά. Όπως κι εμείς, οι δάσκαλοι, άλλωστε.

Απέδειξαν , περίτρανα, ότι ήταν συκοφαντίες τα λόγια του Υπουργείου τον Μάιο «…κάνουν απεργία εκ του ασφαλούς, επειδή θέλουν να εκμεταλλευτούν τον μοχλό πίεσης των πανελλαδικών εξετάσεων …» Όμως οι καθηγητές παρέμειναν πιστοί στα λόγια τους και ξεκίνησαν τις πενθήμερες με την πρώτη εβδομάδα του σχολικού  έτους χωρίς κανένα … μοχλό πίεσης . Η πίεση τώρα έπεφτε αποκλειστικά πάνω τους γιατί η οικονομική αιμορραγία της απεργίας ήταν ασήκωτη. Κάτι που έφερνε την κυβέρνηση σε θέση ισχύος και κρυφογελούσε ειρωνευόμενη τον … εχθρό!!! Ντροπή της και μόνο που το σκέφτηκε.

Ειπώθηκε πολλές φορές να ενημερωθούν οι γονείς … να κερδηθούν  οι γονείς κ.ά. , όμως το ανάποδο είναι το σωστό. Η απεργία των καθηγητών δεν  είχε κλαδικά αιτήματα για τα οποία χρειαζόταν συμπαράσταση. Ανέδειξε κυρίως προβλήματα αντιδημοκρατικής λειτουργίας της κυβέρνησης, διάλυσης των θεσμικών οργάνων, εκφασισμού της δημόσιας ζωής, ξεθεμελιώματος της εκπαίδευσης. Γι’ αυτό θα έπρεπε ΟΛΟΙ , γονείς και άλλοι κλάδοι να τους ακολουθήσουμε και να τους ευχαριστήσουμε για την προσπάθειά τους.

   ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ                                                                         Γιάννης Χαλακατεβάκης

Πώς δημιουργείται ένας Ναζί (1943) – Εξαιρετικό αντιναζιστικό cartoon από τον Walt Disney

«Education for Death: The Making of the Nazi», λέγεται το 10λεπτο φιλμάκι κινουμένων σχεδίων του Walt Disney, που κυκλοφόρησε στις 15 Ιανουαρίου 1943 και βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του Gregor Ziemer.

Η ταινία παρουσιάζει την ιστορία του μικρού Χανς, ενός αγοριού, που γεννήθηκε και μεγάλωσε στη ναζιστική Γερμανία και ανατρέφεται για να γίνει ένας ανελέητος στρατιώτης.
Δείτε το εδώ  μεταγλωττισμένο
http://www.palmografos.com/permalink/16954.html